Bliv medlem af AV Brancheforeningen

Hvis din virksomhed har leveret og installeret AV-løsninger som kerneforretning i mindst to år, kan du blive medlem i AV Brancheforeningen.

Sammen med de øvrige medlemmer kan du være med til at fremme det kollegiale sammenhold ved at fungere som et fagligt socialt netværk for branchens virksomheder og medarbejdere.

Vi formidler målrettet information om lovgivning og standarder inden for AV branchens område, og AV Brancheforeningen vil sikre, at branchen til enhver tid lever op til det, kunderne og marked kan forvente af en seriøs AV udbyder. Det skal bl.a. ske ved at arbejde for fagligt rettede uddannelsesaktiviteter, der udvikles frem mod at skaffe en certificering til branchen.

I AV Brancheforeningen arbejder vi på løbende at opnå økonomiske fordele for medlemmerne fx i relation til messer, annoncering, arrangementer, medlemskaber mv.

Det er et krav, at man som medlem af brancheforeningen er medlem af enten Dansk Erhverv, Dansk Industri eller anden godkendt arbejdsgiverforening.

Bliv medlem i AV Brancheforeningen
Kontakt os på e-mail kontakt@avbrancheforeningen.dk for at søge om optagelse – eller hvis du ønsker at blive kontaktet for uddybende spørgsmål eller mere information.