INVITATION TIL AV BRANCHEFORENINGENS
BRANCHEDAG 2019

Kære medlem af AV Brancheforeningen.

Vi har fornøjelsen at invitere din virksomhed til AV Brancheforeningens Branchedag 2019, der afholdes den 18. september i Odense på Nature Energy Park, hvor vores associerede medlemmer kommer og holder workshops for foreningens medlemmer.

Tid: Onsdag den 18. september 2019, kl. 09 – 17
Sted: Nature Energy Park, Højstrupvej 7B, 5200 Odense V

I skrivende stund kommer følgende producenter og afholder workshops – bl.a. om følgende:

Biamp
AV Network, Biamp News, Biamp Parle Beamtracking, Biamp Audio/video Matrix, Biamp Crowd, Mics., Biamp SageVue, Sound Maskning, Biamp Tesira Training – Teknisk kursus hos Kinovox.

CYP
Sælgerworkshop omhandlende produkter samt hvornår HDBaseT og Video over IP er stærkt konkurrencedygtigt. Teknikerworkshop med dybdegående forklaring af HDBaseT og Video over IP og Matrix.

EPSON
Bliver annonceret senere

LG
Sælgerworkshop omhandlende LGs kommende produkter og nyheder, samt et indblik i fremtiden for Digital skiltning. Teknikerworkshop med certificering til standard videovæg kalibrering med diplom og tilbud om kursus i udvidet videovæg og OLED installation – gratis til dem, som gennemfører teknikerworkshoppen.

Neets
Sælgerworkshop om hvor og hvordan man med Neets kan slå de udenlandske AV kontrolsystemer –og samtidig øge din leveringshastighed og profitabilitet gennem øget kendskab til trends, sortiment ogKSP’er. Teknikerworkshop om at udnytte skalérbarheden i Neets’ brugervenlige AV-kontrolsystemer via LAN. Fra knappaneler til kundetilpassede grafiske interfaces på få minutter med gode råd, der sikrer jeres kunder den optimale brugeroplevelse.

Panasonic
Fremvisning af deres lineup for 2019 + edgeblend for både eksisterende og nye produkter. Workshoppen er for både sælgere og teknikere

QSC
Q-SYS Platform med native audio-, video- og kontrol- endpoints kombineret med den nyeste og moderne platform til 3. parts integration, som giver en hurtigere design og implementeringsfase og en mere problemfri brugeroplevelse end noget traditionelt komponentbaseret AV-system.

Endelig indhold af producenternes workshops annonceres senere, og ideen er, at de forskellige workshops skal ruste sælgere til salg af kvalitets produkter for bedre indtjening, ligesom de skal uddanne teknikere og give tips og tricks.

Programmet for dagen starter kl. 09.00 med indskrivning og morgenbrød.

Herefter er der velkomst og et kort og motiverende oplæg til dagen. Efter det motiverende indlæg starter de forskellige workshops, afbrudt af en frokost hvorefter der atter er workshops frem til afslutningen af arrangementet.

Arrangementet er udelukkende for AV Brancheforeningens medlemmer.

Branchedagen er gratis at deltage i, og af hensyn til den foreløbige planlægning beder vi allerede nu om en tilkendegivelse af, hvor mange der deltager fra jeres organisation. Sidste tilmeldingsfrist er d. 8. september 2019.

Der er ingen øvre grænse for hvor mange, I kan tilmelde, men der opkræves et ”no-show fee”, såfremt man har tilmeldt sig og ikke dukker op.

NB: For at sikre en succesrig dag er det vigtigt, at foreningens medlemmer støtter op om arrangementet og deltager med både sælgere og teknikere. Det er af betydning, at også vores associerede medlemmer får en god oplevelse, så de vælger at bidrage til foreningens arbejde fremover.

Tilmeldingsformular

[contact-form-7 id="893" title="Branchedag tilmelding"]