Invitation til Branchedagen for medlemmer, leverandører og samarbejdspartnere i AV Brancheforeningen

Kære medlem af AV Brancheforeningen

Vi har fornøjelsen at invitere din virksomhed til AV Brancheforeningens Branchedag 2023 onsdag den 27. september i Odense på Nature Energy Park, hvor der er spændende indlæg, og vores associerede medlemmer kommer og holder workshops for foreningens medlemmer.

Kom til Branchedagen og få inspiration og indsigt på de forskellige workshops. Du opnår øget teknisk viden og tips og tricks om de nye spændende produkter i AV-branchen – og du bliver rustet til salg af kvalitetsprodukter for bedre indtjening i virksomheden.

Sted: Nature Energy Park, Højstrupvej 7B, 5200 Odense V
Tid: Onsdag den 27. september 2023, kl. 09 – 15.30

Tilmeldingsfrist: 25. september 2023

Tilmeld dig via dette link

Programmet for dagen starter kl. 09.00 med indskrivning, velkomst og kaffe.

Herefter er der 4 workshops frem til frokost. Efter frokost er der et spændende foredrag med den populære fremtidsforsker Anne Skare Nielsen, hvor vi alle bliver klogere på og inspireret til at møde den kommende udvikling. Dagen rundes af med netværk, hvor der bliver mulighed for mere uformelt at tale med leverandører og konkollegaer – inden vi kl. 15.30 afslutter Branchedagen og siger tak for i dag med en lille goodiebag til alle tilbageværende deltagere.

Arrangementet er udelukkende for AV Brancheforeningens medlemmer.

Branchedagen er GRATIS at deltage i.

Der er ingen øvre grænse for hvor mange, I kan tilmelde, men der opkræves et ”no-show fee”, såfremt man har tilmeldt sig og ikke dukker op.

Tilmeld dig via dette link

WORKSHOPS

Glæd dig! Igen i år er der stort fremmøde fra vores associerede medlemmer, der er ved at planlægge deres 4 workshops, hvor de vil præsentere nye produkter og ny viden, som både teknikere og sælgere vil få glæde af. I denne pdf-udgave af invitation til Branchedagen finder du på side 2 beskrivelser af indhold på de enkelte workshops, så du kan udvælge, hvilke du vil deltage i – og derved få mest ud af Branchedagen 2023.

Foreløbig liste over de leverandører der vil afholde workshops:

• Acontech
  • Atlona
  • Biamp
  • Epson
  • Genelec
  • Kramer
  • Matrox
  • Mersive
  • Netgear
  • NovaStar
  • Panasonic
  • Renkus-Heinz
  • Shure
  • Q-SYS

Bemærk at udover de associerede medlemmer, der allerede er veteraner på Branchedagens workshops, så er der også mulighed for at møde 4 helt nye associerede medlemmer. Vi glæder os derfor til at byde Acontech, Kramer, Netgear og Renkus-Heinz velkommen på Brancedagen.

De bedste sommerhilsner