AV Brancheforeningens Branchedag 2021

Sæt X i kalenderen

Kære medlem af AV Brancheforeningen.

Som restriktionerne er nu, ser det endelig ud til, at vi igen kan afholde Branchedagen 2021. Vi har derfor fornøjelsen at kunne løfte sløret for vores store arrangement.

Sæt kryds i kalenderen onsdag den 22. september 2021, hvor vi vil invitere din virksomhed til Branchedag 2021, der igen afholdes i Odense på Nature Energy Park (Odense Stadion), hvor vores associerede medlemmer holder workshops og udstilling for foreningens medlemmer.

Tid: Onsdag den 22. september 2021, kl. 9.00 – 17.00
Sted: Nature Energy Park, Højstrupvej 7B, 5200 Odense V

Programmet for dagen starter kl. 09.00 med indskrivning og morgenbrød.
Herefter er der velkomst efterfulgt af et kort og motiverende oplæg til dagen. Herefter er der mulighed for deltagelse på de forskellige workshops. Vi sørger for frokost, hvorefter workshops fortætter resten af dagen, som rundes af kl. 17.00.

Tilmelding samt flere detaljer kommer senere, men har du kommentarer, forslag til indhold, hvem der skal holde morgenindlæg, er du meget velkommen til at kontakte os på e-mail: kontakt@avbrancheforeningen.dk.

Når vi har været i dialog med de forskellige producenter om indhold af deres workshops m.m., offentliggør vi programmet.

Formålet med de forskellige workshops er at klæde sælgerne godt på i forhold til salg af kvalitetsprodukter for bedre indtjening. Ydermere vil workshops bidrage til uddannelse af  teknikere og inspirere med gode tips og tricks.

Det er GRATIS at deltage på Branchedagen.

Der er ingen øvre grænse for hvor mange, I kan tilmelde. Vi opkræver dog ”no-show fee”, såfremt man har tilmeldt sig og ikke møder op.

Arrangementet er udelukkende for AV Brancheforeningens medlemmer.

NB: For at sikre en succesrig dag er det vigtigt, at foreningens medlemmer støtter op om arrangementet og deltager med både sælgere og teknikere. Det er af betydning, at også vores associerede medlemmer får en god oplevelse, så de vælger at bidrage til foreningens arbejde fremover.

Ordinær generalforsamling

Bemærk, at som tidligere vil den ordinære generalforsamling også blive afholdt i Odense, dagen efter Branchedagen – altså torsdag den 23. september 2021. Vi vender tilbage med mere information, når alle detaljer er på plads.