Invitation til Branchedagen for medlemmer, leverandører og samarbejdspartnere i AV Brancheforeningen

Kære medlem af AV Brancheforeningen.

Vi har fornøjelsen at invitere din virksomhed til AV Brancheforeningens Branchedag 2022 onsdag den 28. september i Odense på Nature Energy Park, hvor der er spændende indlæg, og vores associerede medlemmer kommer og holder workshops for foreningens medlemmer.

Kom til Branchedagen og få inspiration og indsigt på de forskellige workshops. Du bliver rustet til salg af kvalitetsprodukter for bedre indtjening i virksomheden – og opnår øget teknisk viden og tips og tricks om de nye spændende produkter i AV-branchen.

Sted: Nature Energy Park, Højstrupvej 7B, 5200 Odense V
Tid: Onsdag den 28. september 2022, kl. 09 – 15.45

Bemærk at det er muligt at deltage hele dagen – eller at vælge kun at deltage om formiddagen eller eftermiddagen. Husk at krydse af, hvornår du kommer i tilmeldingsformularen.

Tilmeldingsfrist: 12. september 2022

Tilmeld dig via dette link.

Programmet for dagen starter kl. 09.00 med indskrivning, velkomst og kaffe.

Herefter er der workshops frem til frokost. Efter frokost bliver vi alle klogere og inspireret af en spændende ekstern indlægsholder – inden yderligere workshops med vores leverandører kan give deltagerne maksimalt udbytte af dagen.

Arrangementet er udelukkende for AV Brancheforeningens medlemmer.

Branchedagen er GRATIS at deltage i.

Der er ingen øvre grænse for hvor mange, I kan tilmelde, men der opkræves et ”no-show fee”, såfremt man har tilmeldt sig og ikke dukker op.

Vi anbefaler, at man deltager hele dagen, men det vil være muligt som alternativ kun at tilmelde sig enten om formiddagen eller om eftermiddagen. Husk at krydse af i tilmeldingsformularen.

Du kan her hente en pdf-udgave af invitation til Branchedagen 2022 til videredeling i jeres virksomhed.

De bedste sommerhilsner