AV Brancheforeningens ordinære generalforsamling flyttes til 11. november 2020

Da Teknikmessen 2020 desværre blev aflyst grundet corona har bestyrelsen i AV Brancheforeningen vurderet, at de mange fordele ved at afholde foreningens ordinære generalforsamling i K.B. Hallen i direkte forlængelse af messen er væk.

Fremfor i hast at finde en ny lokation har bestyrelsen besluttet at flytte generalforsamlingen til Odense den 11. november, hvor den vil blive afholdt i forlængelse af foreningens store Branchedag – der ligeledes blev rykket pga. sammenfald med Teknikmessen 2020.

Sæt derfor kryds i kalenderen den 11. november og få en helt fantastisk Branchedag med masser af inspiration, videndeling og netværk – og vær med til at præge foreningens arbejde det næste år ved at afslutte dagen med deltagelse i den ordinære generalforsamling på samme lokation. Der igen bliver på Nature Energy Park i Odense.

AV Brancheforeningen
INSTALLATION OG UDLEJNING