AV Brancheforeningen inviterer til dialogmøde på Teknikmessen i K.B. Hallen den 16. september

Hvordan ser fremtiden ud?

I forbindelse med COVID-19 påvirkningen af vores branche, inviterer
AV brancheforeningen for installation og udlejning, til dialogmøde i forbindelse med Teknikmessen, i K.B. Hallen onsdag den 16/9 fra 14.00-16.00.

Formålet med mødet er, at vi får talt sammen omkring de udfordringer, vi alle har – og om hvordan vi kan se en fremtid. Derudover at få en dialog omkring muligheden for at være en del af en fælles gruppe under SMV Danmark.

SMV Danmark – som har været dygtige til at få os samlet, og ikke mindst
få os i medierne – deltager i mødet med direktør Jacob Brandt. Jacob vil give mere insight på SMV Danmark, og de muligheder vi vil have i en samlet gruppe her.

Niels Bull vil være moderator, og styre slagets gang.

NB: Tilmelding er nødvendig af hensyn til corona-restriktioner.
Tilmeld dig på e-mail: kontakt@avbrancheforeningen.dk

Du kan naturligvis også møde AV Brancheforeningen på vores stand under hele Teknikmessen.

AV Brancheforeningen
INSTALLATION OG UDLEJNING