AV Branchedagen 2021 – og ordinær generalforsamlling

Kære medlem af AV Brancheforeningen.

Vi har fornøjelsen at invitere din virksomhed til AV Brancheforeningens Branchedag 2021 onsdag den 22. september i Odense på Nature Energy Park, hvor der er spændende indlæg og vores associerede medlemmer kommer og holder workshops for foreningens medlemmer.

Kom til Branchedagen og få inspiration og indsigt på de forskellige workshops. Du bliver rustet til salg af kvalitetsprodukter for bedre indtjening i virksomheden – og opnår øget teknisk viden og tips og tricks om de nye spændende produkter i AV-branchen.

Sted: Nature Energy Park, Højstrupvej 7B, 5200 Odense V
Tid: Onsdag den 22. september 2021, kl. 09 – 15.45

• Bemærk at det er muligt at deltage hele dagen – eller at vælge kun at deltage om formiddagen eller eftermiddagen, da formiddagens 3 workshop-runder gentages efter indlægget for alle deltagere midt på dagen.

I skrivende stund kommer følgende producenter og afholder workshops om følgende:

Atlona
USB i AV installation -udfordringer og løsninger – workshop med ImagoSonas

Biamp
Styrbar lyd i udfordrende akustik – workshop med Kinovox.

Countryman
‘Unparralleled Sound at work’ – workshop med EM Nordic

Epson
UST lampe/laser med de mange fordele for brugerne – workshop med Epson

Matrox
”Benefits of using true open standards for AV over IP distribution, control and management” (på engelsk)

Mersive
Samarbejde i og management af mødelokaler – workshop med ImagoSonas

Neets
BOYD videokonference – Biamp | Neets

Panasonic
Above 200Hz with 4K image’ – workshop med Panasonic

Shure
‘Shure Microflex Ecosystem MXA + ?’ – workshop med MatrixSales

QSC
MTR – High Value Spaces Microsoft Teams Rooms Certificering

Desuden kommer Martin Messer fra EV-Test og holder workshop i formiddagens 3. runde:
‘El-biler / grøn omstilling. Fokus på bæredygtighed. Vare-/lastvogne’.

Det forventes, at flere producenter vil holde workshops på dagen. Endeligt indhold af producenternes workshops annonceres senere.

Programmet for dagen starter kl. 09.00 med indskrivning, velkomst og kaffe.

Herefter er der 3 runder med workshops frem til frokost. Herefter er der indlæg med Jesper Bo Jensen, direktør hos Fremforsk, Center for fremtidsforskning om:

Trends, megatrends og fremtidens AV-branche

• Fremtidens krav om bæredygtighed – hvad skal der til for stadig at være med i det gode selskab?
  • AV-udstyr i lyset af lyndigitaliseringen – hvor stor ekstra efterspørgsel skaber det?
  • Fremtidens elektronik og AV-udstyr på 5-10 års sigt – hvor er vi på vej hen teknologisk?
  • Hvilke andre udfordringer i de kommende år?

Efter indlægget starter yderligere 3 runder med workshops frem til kl. 15:45, hvor dagen rundes af.

Arrangementet er udelukkende for AV Brancheforeningens medlemmer.

Branchedagen er GRATIS at deltage i, men tilmelding er nødvendig. Tjek nyhedsbrev og send tilmeldingsmail, så vi kan nå at få dig registreret.

Sidste tilmeldingsfrist er den 5. september 2021.

Der er ingen øvre grænse for hvor mange, I kan tilmelde, men der opkræves et ”no-show fee”, såfremt man har tilmeldt sig og ikke dukker op.

NB: For at sikre en succesrig dag er det vigtigt, at foreningens medlemmer støtter op om arrangementet og deltager med både sælgere og teknikere. Det er af betydning, at også vores associerede medlemmer får en god oplevelse, så de vælger at bidrage til foreningens arbejde fremover.

Ordinær generalforsamling

Bemærk, at som tidligere vil den ordinære generalforsamling også blive afholdt i Odense, dagen efter Branchedagen – altså torsdag den 23. september 2021. Nyhedsbrev med nærmere detaljer er udsendt til alle medlemmer af AV Brancheforeningen.

Similar Posts